loading...
دانلود آهنگ جدید
admin بازدید : 53 سه شنبه 08 مرداد 1392 نظرات (0)

لشکر عظیمی در خط مقدم دروازه ی قلعه تجمع کرده و آماده ی حمله به پادشاه آرتور هستند! چطور با این مشکل روبرو شود؟ از وقایع تاریخی پادشاهان گذشته با هوشیاری درس گرفته و به کمک پادشاه بروید و شانه به شانه با سپاه پادشاه همراه شده تا درباره ی آینده ای غیرقابل پیش بینی بجنگید! همه چیز وابسته به شماست که غرور و افتخار را به پادشاه برگردانید، دوباره پادشاهی خطوط آرتوری را در دست گرفته و تاریخ را از سر بنویسید! فرشته یا شیطان صفت؟ همه چیز به شما بستگی دارد! دو بعد جنگ و حضور در هر کدام از این دو که می خواهید، به شما بصیرت کافی را خواهد داد.

Citadels PC-FLT

 

Citadels pc cover دانلود بازی Citadels برای PC

admin بازدید : 29 سه شنبه 08 مرداد 1392 نظرات (0)

بازی Re-Volt یکی از بازی‌های قدیمی و محبوب ماشین‌سواری برای کامپیوتر و کنسول‌ها به شمار می‌رود. در این بازی شما کنترل یک ماشین کنترلی را در اختیار دارید و با ماشین‌های دیگر به رقابت می‌پردازید. از نکات قابل توجه در این بازی می‌توان به محیط آن اشاره کرد که برعکس خیلی بازی‌های دیگر در این سبک، تجربه‌ی مسابقه در یک محیط باز را در اختیار شما قرار می‌دهد، همچنین طراحی محیط نیز جالب است و همین باعث می‌شود الزاماً همیشه نخواهید از مسیر اصلی مسابقه را دنبال کنید! در این بازی همچنین سلاح‌های گوناگون برای مبارزه با دیگر ماشین‌های مسابقه قرار داده شده است. این بازی دارای ۱۴ نقشه، ۴۲ ماشین کنترلی و ۵ حالت بازی است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

re volt classic android بازی ماشین سواری جذاب Re Volt Classic (Premium) 1.0.6   اندروید

admin بازدید : 29 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (0)

انسان ها با جادو و ماشین ها روبرو خواهند شد! بازی در سال ۲۰۵۴ اتفاق می افتد. سحر و جادو به دنیا بازگشته و موجودات قدرتمند افسانه ها را بیدار کرده است. تکنولوژی با هوشیاری و گوشت مرده ها در هم آمیخته، گروه های غریبه در بین انسان ها جا خوش کرده اند و دسیسه های پشت پرده دنیا را خون کشیده است. شما در این بازی نقش یک Shadowrunner را دارید، یک آدم مزدور که در حوالی جامعه سکونت دارد. هر روز در تقویت مهارت های خود تمرین کرده و بر روی پای خود می ایستید. هر وقت از شما درخواست کمک شود، به تنهایی آن را انجام خواهید داد… به هر قیمتی که شده باشد!

Shadowrun Returns 2013 PC-FLT

 

Shadowrun Returns pc cover دانلود بازی Shadowrun Returns 2013 برای PC

 

 

admin بازدید : 37 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (0)

Seven Seas Solitaire عنوان یک بازی پازل و سرگرم کننده برای کامپیوتر می باشد که در آن نقش یک افسر بازنشسته نیروی دریایی را دارید . ماموریت شما کاوش ۷ دریا برای یافتن عشق خود یعنی Elaine باشید . ایا شما مهارت و شجاعت به تسخیر درآوردن ۷ دریا و تبدیل شدن به یک کاپیتان افسانه ای را دارید ؟ برای مشاهده تصاویری از محیط بازی و لینک دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید .

 

https://rozup.ir/up/barfseda/Pictures/Seven-Seas-Solitaire.jpg

 

 

admin بازدید : 29 پنجشنبه 03 مرداد 1392 نظرات (0)

Fierce Tales 2: Marcus' Memory عنوان دوم از سری بازی های فکری و Hidden Object داستان های خشم آلود می باشد . در نسخه می بایست به حل رمز و رازهای یک شهر ساحلی و بازیابی حافظه خود بپردازید . شما در یک شهر ساحلی بدون هیچ خاطره ای از خواب بیدار می شوید و به دنبال کسی هستید که به شما کمک کند اما پس از مدتی می فهمید مشکل شما تنها از دست دادن حافظه نیست ! مردم شهر از موجوداتی عجیب عغریب صحبت می کنند . به یافتن رازهای پنهان این موجودات بپردازید تا شاید کلید بازیابی حافظه ی شما باشند . این نسخه Collector's Edition می باشد که دارای مواردی بیشتر نسبت به نسخه عادی است .

 

Fierce Tales 2 بازی جدید یافتن اشیای مخفی Fierce Tales 2: Marcus Memory

 

admin بازدید : 55 پنجشنبه 03 مرداد 1392 نظرات (0)

سری بازی های Farm Frenzy یکی از محبوب ترین و اعتیاد آور ترین بازی هایی است که تا کنون در سبک مزرعه داری ولی به شیوه ای متفاوت توسط شرکت معروف بازی سازی Alawar ساخته شده است. در این نسخه از بازی شما به کشور بسیار زیبا و سرسبز به نام ماداگاسکار( Madagascar ) سفر می کنید و در آن جا شروع به مزرعه داری و مراقبیت از حیوانات و کسب در آمد می کنید. از جمله امکانات افزوده شده در این نسخه می توان به دو مده شدن آن ( Endless و Career ) , تغییر شکل حیوانات ، بهبود یافتن گرافیک ، بیشتر شدن مراحل ( ۹۰ مرحله ) و… اشاره کرد

 

Farm Frenzy 4 دانلود بازی محبوب مدیریت مزرعه Farm Frenzy 4

admin بازدید : 35 پنجشنبه 03 مرداد 1392 نظرات (0)

Odd Planet Episode یک بازی ماجراجویی و فکری می باشد که از بازی های هم سبک خود یعنی Limbo و Oddworld الهام گرفته است . به دخترکی کوچک کمک کنید تا از سیاره ی بیگانگان جان سالم به در ببرد . در طی مراجل بازی او احساسات و افکار خود را با شما در میان می گذارد . محیط های جذاب و دیدنی از سایر ویژگی این بازی می باشند که در ادامه می توانید تصاویری از محیط بازی به همراه لینک دانلود را مشاهده نمایید .

 

Odd Planet Episode دانلود بازی فکری و کم حجم Odd Planet Episode 1 v1.2

admin بازدید : 25 پنجشنبه 03 مرداد 1392 نظرات (0)

بازی NASCAR The Game 2013 اولین عنوان از سری بازی های این شرکت بر روی کامپیوتر می باشد که شامل تمامی رانندگان، تیم ها و جاده های رسیمی مسابقات جهانی ناسکار می باشد. وارد معتبرترین دنیای ماشین سواری ناسکار شوید و با قوی ترین دوستان خود در سرتاسر دنیا به رقابت ماشین سواری حرفه ای در فضایی با کیفیت خارق العاده بپردازید. در رسیدن به جایزه های مسابقات ناسکار تلاش کنید و برای اولین بار به عنوان قهرمان مسابقات سرعت جهانی شناخته شوید، شتاب و ترس اکشن را در پشت چرخ های ماشین های Gen 6 تجربه کنید. یکی از ویژگی های این نسخه از بازی ناسکار، داشتن آپدیت های مختلف در حین رسیدن به مسابقات جهانی می باشد که در جهت جذاب کردن بازی برای گیمرها تدارک دیده شده است.

NASCAR The Game 2013 PC-SKIDROW

 

NASCAR the game 2013 pc cover small دانلود بازی NASCAR The Game 2013 برای PC

admin بازدید : 41 پنجشنبه 03 مرداد 1392 نظرات (0)

R.I.P.D.: The Game عنوان یک بازی سوم شخص اکشن است که بر اساس فیلمی با همین اسم ساخته شده است. داستان بازی درمورد پلیسی می باشد که به قتل می رسد و پس از مرگ روحش به سازمان پلیس های مرده می پیوندد و با همکاری روح های پلیس این سازمان در صدد است که قاتل خود را که یک فرد زنده است بیابد. شرکت سازنده بازی یعنی Old School سعی کرده تا داستان اصلی فیلم را در بازی نیز اجرا کند تا دشمنان، سلاح ها، افکت ها و بخش های طنز فیلم، در بازی نیز وجود داشته باشند . در بخش Co-op نیز می توانید به صورت دو نفره و آنلاین بازی را ادامه دهید. برای مشاهده تصاویری از محیط بازی و لینک های دانلود، لطفا به ادامه مطلب مراجعه کنید.

R.I.P.D.: The Game PC-FLT

 

RIPD The Game دانلود بازی R.I.P.D.: The Game برای PC

 

admin بازدید : 25 سه شنبه 01 مرداد 1392 نظرات (0)

یک بازی جدید در سبک بازی های Dash می باشد . پیشگویی درست از آب در آمده! روزی که اژدها ها به دنبال فتح قلمروهای پادشاهی هستند فرا رسیده است . حال شما می بایست به عنوان رهبر مردم ، میان انسان ها و اژدها ها دوستی ایجاد کنید که یک کار بشر دوستانه برای تامین امنیت مردم است . این هدف را می توانید با کشف زمین ها ، ساخت و ساز ، ساخت و تعمیر خانه های مردم و … شروع کنید . در این سفر ، افراد زیادی مثل druidها ، جن های جنگل و اژدها ها را ملاقات خواهید کرد که در کل بازی دارای ۴۵ مرحله ی مختلف است که با کیفیت HD بسیار زیبا خواهند بود .

 

Kingdom Tales HD دانلود بازی مدیریتی داستان پادشاهی Kingdom Tales HD

 

تعداد صفحات : 2

درباره ما
دانلود فیلم با لینک مستقیم , دانلود فیلم , دانلود سریال , دانلود سریال با لینک مستقیم , دانلود آهنگ , دانلود آهنگ جدید,دانلود مستند
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار وبگذر
    آمار سایت
  • کل مطالب : 188
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 66
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 2
  • بازدید ماه : 1,457
  • بازدید سال : 4,161
  • بازدید کلی : 48,034